Družbena omrežja
Številna podjetja se sprašujejo, zakaj je pojavitev na družbenih omrežjih tako pomembna. Ste vedeli, da med iskanjem informacij pogosto najprej preverimo družbena omrežja in da na njih v povprečju preživimo kar 2 uri in 25 min dnevno? Prisotnost podjetij je zato nujna! Družbena omrežja predstavljajo lahek in učinkovit dostop do potencialnih ali obstoječih potrošnikov ter nudijo številne možnosti za povečanje prodaje in prepoznavnosti blagovne znamke.
Da so družbena omrežja odličen kanal za oglaševanje, ni več skrivnost, ampak močno razširjena praksa. Še več, družbena omrežja postajajo vedno bolj nasičena z oglasnimi vsebinami in zato je zelo pomembno, da pred pripravo kampanj
izdelamo premišljeno in ciljno naravnano strategijo.
Vprašajte se, kaj želite z oglasi doseči. Je to
večji doseg ali obisk spletne strani, nova povpraševanja, večji »engagement« (angažma) sledilcev ali morda učinkovit remarketing? Možnosti je res veliko!